Conferéncia Parladissa

Per la parladissa novèla, Robert Dupont nos vendrà presentar son libre: « Barrejadis de la vida de ger, Contes adobats » que conta la vida de la campanha, lo trabalh de la bòrda e los eveniments d’un vilage de la valada d’Ariza.

« Dins nòstras campanhas, entre las duas guèrras, las gens trebalhavan sustot per manjar e beure, se lotjar, se cauçar, e se vestir al milhor. Le petit argent que podià demorar servissià a pagar qualques necessitats per la mason, las petitas fèstas e la familha. »

Aquò serà dissabte 8 de decembre, a 10 oras, a Carbona, sala Laveran, seguit d’un aperitiu, e d’un repais partejat per parlar occitan.

 

 

 

 

 

Pour la nouvelle « Parladissa », Robert Dupont viendra nous préenter son livre: « Pêle-mêle de la vie d’hier, contes arrangés », qui nous conte la vie de la campagne, le travail de la ferme et les événements d’un village de la vallée de l’Arize.

« Dans nos campagnes, entre les deux guerres, les gens travaillaient surtout pour manger et boire, se loger, se chausser et s’habilller au mieux. L’argent qui pouvait rester, servait à payer quelques nécessités de la maison, les petites fêtes et la famille ».

Ce sera samedi 8 décembre, à 10h, à Carbonne, salle Laveran, suivi d’un apéritif et d’un repas partagé pour parler occitan.