E se lo torisme èra un biais de se tornar apropriar la nòstra istòria en se passejant sul terrenc dins las siás pesadas ?
Foguèt un temps, l’Escòla Occitana d’Estiu prepausèt la bicicletada. Èra la descobèrta a bicicleta, dins una amira occitana d’un tròç d’Occitania, de la siá civilizacion, de la siá istòria, de la siá arma, jos las escòrias de l’istória oficiala, del torisme de massa e del consum.
Serà un ensaj de responsa a’n aquela question e lo punt de despart d’una soscadissa sul torisme coma mejan de presa de conciéncia e de sensibilizacion a la realitat occitana.
Dissabte 10 de març, a Carbona, sala Laveran (68 carrièra de la gleisa), a 10 oras, Bernat Bergé nos convida a descobrir nòstre país d’un biais diferent.
La conferéncia en occitan serà seguida, coma de costuma, per un aperitiu ofèrt pel Cercle Occitan de Carbona e del Volvèstre.
Puèi, partejarem un repais ambe las especialitats qu’aurètz preparadas. Contes, poesias e cants animaràn aquel repais.
Et si le tourisme était un moyen de se réapproprier notre histoire en se promenant sur le terrain dans ses empreintes?
L’escòla Occitana d’Estiu proposa, à une époque, la bicicletada. C’était la découverte à bicyclette, d’un point de vue occitaniste, d’une région d’Occitanie, de sa civilisation, de son histoire, de son âme, loin de l’histoire officielle, du tourisme de masse et de consommation.
Ce sera un essai de réponse ç cette question et le point de départ d’une réflexio, sur le tourisme comme moyen de prise de conscience et de sensibilisation à la réalité occitane.
Samedi 10 mars, à Carbonne, salle Laveran (68 rue de l’église), à 10 h, Bernat Bergé nous invite à découvrir notre pays d’une façon différente.
La conférence en occitan sera suivie, comme d’habitude, par un apéritif offert par le Cercle occitan de Carbonne et du Volvestre.
Puis, nous partagerons un repas avec les spécialités que vous aurez apportées. Contes, poésies et chants animeront ce repas.